Pracujemy dla klientów z wielu różnych branż: finansowej, produkcyjnej, a nawet farmaceutycznej. Rozmawiając z nimi o sytuacji gospodarczej słyszymy coś, co jest obecnie wspólnym mianownikiem dla niemal wszystkich firm: rosną koszty, przybywa konkurentów i coraz trudniej o stabilny poziom należności. Brzmi znajomo?
Prowadzenie firmy to dziś wyzwanie, to potrzeba ciągłej zmiany, doskonalenia siebie i organizacji. To szukanie nowych sposobów na siebie i biznes.
Współczesna droga do sukcesu nie wiedzie wygodnym, utartym szlakiem. Firmy muszą szukać nowych rozwiązań i odważnych kierunków rozwoju.
Tomisław Bensari
Wydawać by się mogło, że chęć wprowadzania zmian i szukania nowych możliwości to oczywista droga dla każdego właściciela lub managera firmy. Czy aby na pewno? Dla niektórych z pewnością tak. Dla innych oznacza to jednak wyjście ze strefy własnego komfortu, wywołując niepewność i ogromny stres. A czasami również konieczność krytycznego spojrzenia na siebie, swój styl zarządzania i co najważniejsze – na swoją firmę.
Czy jest alternatywa? Jest. Można stać w miejscu, okopać się na swojej pozycji rynkowej i naiwnie liczyć na to, że konkurencja zrobi to samo. Ale to mało prawdopodobny scenariusz.
Od czego więc zacząć? Od świeżego spojrzenia na własną firmę. Od gruntownej analizy kosztów, procedur i modelu biznesowego. A gdy już wiemy na czym stoimy, jakie są słabe i silne strony firmy, szanse i zagrożenia, rozpoczyna się właściwy wyścig. I to jedyna skuteczna strategia dla współczesnych firm – znać siebie, wykorzystywać swoje mocne strony i stale się doskonalić. Nikt nie mówi, że to będzie łatwe i przyjemne. Obiektywne spojrzenie na firmę i jej funkcjonowanie wymaga zdrowego dystansu. A my chętnie w tym pomożemy. W końcu z kosmosu widać lepiej
http://www.bc.pl/konsulting
http://www.bc.pl/audyt
http://www.bc.pl/ksiegowosc
http://www.bc.pl/windykacja